RASKAANA OLEVAN LIIKUNTA – Lantionpohjan lihasten harjoittelu & lihaskuntoharjoitteet

39,90 

tuotetunnus (SKU) V01 Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

Kuvaus

Hei odottava äiti!

Raskaana olevan liikunta- valmennuspaketissa mm.

  • Opit, kuinka liikkua raskausaikana.
  • Opit, kuinka tunnistaa ja aktivoida lantionpohjan lihakset oikein ja turvallisesti.
  • Opit, kuinka harjoitella lantionpohjan lihaksia suositellun harjoittelumäärän mukaisesti oikein ja monipuolisesti.
  • Opit, kuinka rentouttaa lantionpohjan lihaksia eri alkuasennoissa sekä mielikuvaharjoituksilla.
  • Monipuolisella keskivartalon syvien lihasten harjoittelulla voit edistää niin lantion alueen kuin keskivartalon palautumista raskaudesta ja synnytyksestä olipa kyseessä alatie- tai sektiosynnytys.
  • Säännöllisellä harjoittelulla voit ennaltaehkäistä ja vähentää virtsankarkailua, lantionpohjassa esiintyviä laskeumia sekä alaselkäkipuja.

Harjoitteet on suunniteltu auttamaan äidin kehoa valmistautumaan synnytykseen sekä nopeuttamaan palautumista raskaudesta ja synnytyksestä. Harjoitteet sopivat tehtäväksi jokaisella raskauskolmanneksella. Valmennuspaketista saat muun muassa: Selkeät harjoitteluohjeet liikuntaan raskausaikana sisältäen monipuoliset kotona tai kuntosalilla tehtävät lihaskuntoharjoitteet koko vartalolle läpi raskauden. Opit, kuinka tunnistaa ja aktivoida lantionpohjan lihakset oikein ja turvallisesti, sekä kuinka harjoitella lantionpohjan lihaksia monipuolisesti suositellun harjoittelumäärän mukaisesti. Opit myös kuinka rentouttaa lantionpohjan lihaksia eri ponnistusasennoissa sekä mielikuvaharjoituksilla. Säännöllisellä ja monipuolisella keskivartalon syvien lihasten harjoittelulla voit edistää niin lantion alueen kuin keskivartalon palautumista sekä ennaltaehkäistä ja vähentää virtsankarkailua, lantionpohjan laskeumia sekä alaselkäkipuja.

Vastuu omasta kehostasi ja harjoittelusta on sinulla, joten muistathan toteuttaa kaikki harjoitteet kuunnellen ja kunnioittaen kehoasi.

Muistathan, että valmennuspaketti on henkilökohtainen, eikä sitä tekijänoikeuksellisista syistä ole oikeutta jakaa edelleen.

 

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “RASKAANA OLEVAN LIIKUNTA – Lantionpohjan lihasten harjoittelu & lihaskuntoharjoitteet”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *